Gal tau teko matyti bent vieną „Diary of a CEO“ tinklalaidę? Jei taip, greičiausiai jau gan gerai žinai knygos autorių.
Tinklalaidės vedėjas (ir šios knygos autorius) pradėjo nuo nulio, o būdamas vos 30-ties jau tapo multi-milijonieriumi, užaugino 4 sėkmingas įmones, kurių bendra vertė siekė milijardą dolerių.
Apie Styveną aš sužinojau prieš gerus 3 metus, kai pastebėjau, kad žmonės socialinėje erdvėje mano tinklalaidę „Pradėk iš Naujo“ pradėjo lyginti su „The Diary of a CEO“.
Fanu tapau iškart.
Šią knygą užsisakiau dar per išankstinę prekybą, perskaičiau per penkias dienas, o taikyti pradėjau dar net neužbaigęs.
Knyga, keičianti žaidimo taisykles
„CEO dienoraštis“ – kur kas daugiau nei autoriaus sėkmės istorija. Tai universalūs principai, kurie padės:
- Atskleisti savo tikrąjį potencialą. Sužinosi, kaip užpildyti visus penkis „kibirus“, kuriuos Styvenas vadina žmogaus potencialo šaltiniais: žinios, įgūdžiai, pažintys, ištekliai ir reputacija.
- Įgauti aiškumą ir kryptį. Šie principai tinka visiems – nuo pradedančiojo verslininko iki žmogaus, norinčio tiesiog geriau jaustis kasdieniame gyvenime.
- Įvaldyti savidiscipliną.Išgirsi, kaip autoriui pavyko įgyti ir išlaikyti (o tai net svarbiau!) nepalaužiamą valią ir savitvardą, kuri ir tapo pagrindiniu jo sėkmės varikliu.
Kurti prekės ženklą. Sužinosi ne vieną kertinį principą (ir vieną kitą gudrybę), kaip išsiskirti minioje net su nuliniu rinkodaros biudžetu. Ši dalis man buvo pati įsimintiniausia. Net Audiotekos knygų mugės kampanija šiais metais bus įkvėpta idėjų būtent iš šios knygos.
- Pradėti ir vystyti verslą. Autorius čia turi labai daug patirties ir ja dalijasi nieko neslėpdamas ir nevilkindamas. Kada jau metas, kokie yra pamatiniai elementai, kaip juos „susistatyti“, kokios šio žaidimo taisyklės.
Autoriaus pasakojimai ir įžvalgos ne tik motyvuos, bet ir suteiks aiškų veiksmų planą, kaip keisti savo gyvenimą ir, jei tai tau aktualu – kaip kurti verslą.
Keturi didybės ramsčiai
Styvenas tiki, kad norint tapti didžiam ir sukurti ką nors didinga, knygoje vardijamus principus reikia taikyti keturiose srityse. Jis tai vadina keturiais didybės ramsčiais:
1. Savastis. Tai jūsų savimonė, savitvarda, rūpinimąsis savimi, savikontrolė, savigarba ir asmeninė istorija. Kitaip tariant – vienintelis dalykas, kurį galime kontroliuoti tiesiogiai.
2. Istorija. Vienintelis būdas, kad jumis tikėtų, pasitikėtų, sektų, pirktų, ar tiesiog suprastų.
3. Filosofija. Asmeninė ir profesinė.
4. Komanda. Labiausiai darbinę sėkmę lemiantis veiksnys – pasirinkti su kuo dirbti. Po šiuo punktu pasirašau visu 💯 procentų.
Pagal šiuos ramsčius visa knyga (ir patys dėsniai) yra suskirstyta į keturias dalis. Kodėl taip – sužinosi dar nemokamoje ištraukoje:
30 MIN. NEMOKAMA IŠTRAUKA ČIA
Pabaigai, trumpai: knygą labai rekomenduoju, jei šiuo metu tau aktualios savirealizacijos, verslo temos. Jei perskaitei laišką iki čia, šios temos tikrai artimos ir tau, tad kviečiu klausyti. |